کاروبار کیسے شروع کریں بزنس کرنے کا صحیح اور آسان طریقہ 

 



آج کل ہر کوئی بزنس کرنا چاہتا ہے۔چاہے وہ لوگ بزنس كے بارے میں کچھ سمجھتے ہے یا نہیں ، اسے کوئی فرق نہیں پڑتا۔ہر کوئی کسی دوسرے انسان كے انڈر (نیچے) کام نہیں کرنا چاہتا ہے۔بزنس شروع کرنا اتنا اسان کام نہیں ہے۔بزنس کرنے سے پہلے ایک بات دماغ میں بسا لے كے بزنس چلنا یا نا چلنا وہ الگ بات ہے۔پر بزنس شروع کرنے سے پہلے آپکو اسکے رسک (خطرے) کو بھی جاننا ھوگا۔بزنس کو اگر آپکا ٹائم اور محنت نہیں ملی تو آپکا بزنس جلد ہی بند بھی ہو جائیگا۔

اسلیے آپ جو بھی بزنس اسٹارٹ کرنے جا رہے ہو اسکے بارے میں صحیح سے جان پڑتال کرلے۔اِس آرْٹِیکَل میں ہم آپکو اک سروے كے مطابق  بزنس کرنے کا صحیح اور آسان طریقہ بتائیں گے۔


بزنس اسٹارٹ ( شروع ) کیسے کریں 

بزنس ایک ایسا کام ہے جس میں ترقی اور پیسہ بہت ہے اگر صحیح طریقے سے نہ کیا جائے تو بزنس میں پیسے ڈوبنے کا بھی سب سے زیادہ خطرہ رہتا ہے۔


کامیاب بزنس شروع کرنے کیلئے کچھ ضروری ٹیپس


مارکیٹ ریسرچ 

کوئی بھی بزنس کرنے سے پہلے سب سے ضروری کام ہے مارکیٹ کا سروے کریں،بنا ایسا کیے کوئی بھی بزنس شروع کرنا بہت ہی رسک (نقصان) والا کام ہے۔ اسلیے مارکیٹ رسرچ كے بنا کوئی بھی بزنس نا کریں۔ورنہ آپکا بزنس زیادہ دن تک نہیں چل پائے گا۔


لینڈ-زمین

لینڈ ( زمین ) ایک بہت ہی امپورٹنٹ اسٹیپ ہے ایک بزنس اسٹارٹ کرنے كے لیے اگر زمین آپکے پاس ہے۔ تو بزنس کرنے کا پہلا اسٹیپ پورا ہوا۔اور اگر آپکے پاس زمین نہیں ہے تو آپ اپنے بزنس كے لیے رینٹ ( کرائے ) پر بے لے سکتے ہے۔
  

انویسٹمینٹ-سرمایہ کاری

یہ ایک اور اہم اسٹیپ ہے۔بنا انویسٹمنٹ كے کوئی بھی انسان کسی بھی طرح کا بزنس نہیں کر سکتا۔ کیونکہ ایک بزنس اسٹارٹ کرنے كے لیے انویسٹمنٹ یعنی کی پیسوں کی بہت زیادہ ضرورت ہوتی ہے۔


ہارڈ ورک-محنت

آج کل اگر کوئی بھی انسان اگر کوئی بھی کام یا بزنس کرتا ہے۔تو اسے محنت (ہارڈ ورک) کرنا ہی ھوگا اپنے بزنس کو کامیاب کرنے كے لیے۔
  

پیشن-جذبہ،پسند

اگر کوئی بھی انسان بزنس اسٹارٹ کرتا ہے یا پھر کوئی بھی کام کرتا ہے۔پر وہ کام یا بزنس اگر پیشن (جذبہ) كے ساتھ نا کیا جائے تو اس کام یا بزنس کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔اور آخر میں وہ بزنس یا کام کامیاب نہیں ہو پائے گا۔


Reactions

Post a Comment

0 Comments